Cold calling – szkolenie z zimnych telefonów

Ocena kursu:
5.0/5
Średnia ocena: 5.00 / 5
Oceniło: 18 uczniów

O kursie

 

Cold Calling zamiennie zimne telefony. Czyli są to telefoniczne połączenia wychodzące skierowane do osób, które: nie oczekują tego telefonu, nie spodziewają się tego telefonu, nie chcą tego telefonu. Stąd nazwa cold calling. Kurs online w formie wideo. Kilka godzin szkolenia podzielonego na 12 lekcji, podczas których dowiesz się dokładnie co mówić oraz jak mówić podczas wykonywania zimnych telefonów. Szkolenie zakończone jest stworzeniem przykładowego skryptu, którym możesz się posiłkować podczas pierwszych rozmów. Dostęp do kursu otrzymasz w ciągu kilku minut na adres e-mail podany podczas rejestracji.

Co te zimne telefony mają wspólnego z nieruchomościami?

Praktycznie każdy początkujący agent nieruchomości zaczyna od cold calling. To najprostszy sposób na skontaktowanie się z właścicielem nieruchomości z próbą przekonania go do współpracy. Niestety przez to, że jest to najwygodniejszy sposób, prawie wszyscy pośrednicy z tego korzystają. I tu zaczyna się problem. W pewnym momencie może się okazać, że na ciekawą nieruchomość w dużym mieście chce zadzwonić duża ilość agentów nieruchomości.

 

Szkolenie Cold calling kurs online

 

Co zrobić, aby wykonywać skuteczne zimne telefony?

 

Jest kilka zasad, które decydują o tym, czy cold calling został wykonany dobrze, czy nie. Oczywiście zdarza się, że bez żadnego przygotowania wykonując kilka telefonów uda się umówić spotkanie. Jak w każdej dziedzinie także i w tej są osoby, które mają wrodzone umiejętności skutecznego komunikowania się głosem oraz potrafią w pełni wyłączyć ewentualne obawy przed odmową czy wewnętrzną blokadę przed dzwonieniem do obcych osób. Często niestety te osoby mają więcej problemów przy kolejnych procesach związanych z pracą nad ofertą. Zdarza się, że bardzo dobrze zapowiadający się agenci nieruchomości nie potrafią właśnie przejść etapu zimnych telefonów. Najczęściej dzieje się to dlatego, że nie zostali do tego przeszkoleni. Powiedziano im:

Masz tutaj telefon i dzwoń. Przekonaj ich jakoś, aby podpisali z Tobą umowę. Jak się nie zgodzą to powiedz, że masz klienta to się zgodzą.

Nie każdy wyobrażał sobie pracę w nieruchomościach polegającą na wymyślaniu z kapelusza podczas zimnych telefonów informacji o nieistniejących klientach.

 

 

Cold calling szkolenie

 

Doszliśmy do takiego poziomu w poznawaniu człowieka, że coraz więcej zachowań, schematów jest powtarzalnych oraz przewidywalnych. Tak jak są pewne zachowania używane podczas działań socjotechnicznych do częściowego wywierania wpływów na innych, tak są też pewne zwroty, które wypowiedziane w odpowiedni sposób potrafią wśród większości badanych wywołać przewidzianą wcześniej odpowiedź. Dopóki tę wiedzę wykorzystuje się w dobrych intencjach nie ma w tym niczego złego. Jeśli Twoja usługa wnosi wartość dodaną do całej transakcji to jak najbardziej powinieneś wykorzystywać nabyte umiejętności do umówienia spotkania. W końcu właściciel nieruchomości na tym skorzysta.

 

Cold Calling to może być HOT ROZMOWA

 

W przypadku zimnych telefonów w agencji nieruchomości mamy tę przewagę nad innym zawodami, że dzwonimy do tych osób, które o to poprosiły. Te osoby opublikowały najprawdopodobniej płatne ogłoszenie z chęcią sprzedaży nieruchomości, przy którym umieściły swój numer telefonu. Czy to nie jest zaproszenie do rozmowy? Jest jak najbardziej! I od naszego nastawienia i planu rozmowy będzie zależało jak się ona potoczy.

 

Zimne telefony w nieruchomościach

 

Aby rozpocząć zimny telefon z pozycji profesjonalisty trzeba się do tej rozmowy przygotować na wielu płaszczyznach. Oczywiście trzeba zacząć od siebie. Bardzo istotne w rozmowach telefonicznych są dwa czynniki: Jak mówisz oraz co mówisz. Podczas tego kursu będą przedstawione proste techniki i sposoby, które w pełni przygotują Ciebie do odbycia skutecznej rozmowy. Nauka tych technik jest o tyle skuteczna, że bardzo szybko wchodzi w nawyk i w dość szybkim czasie zaczniesz je wykorzystywać odruchowo nie zastanawiając się nad tym. Ten czynnik jest bardzo przydatny i w pełni wykorzystywany także podczas rozmów prywatnych.

 

Zamiana ról

 

A gdyby tak nasz rozmówca wykonywał do nas cold calling? Bardzo skuteczna może okazać się technika odwrócenia ról, w której po odpowiednio rozpoczętej rozmowie to właściciel nieruchomości stara się wypaść jak najlepiej. To ten moment, w którym po zadaniu odpowiednich pytań Ty jesteś aktywnym słuchaczem i dowiadujesz się jak bardzo zależy właścicielowi, aby zainteresować Ciebie własną nieruchomością. Pamiętaj. W końcu to On chce sprzedać nieruchomość. Pozwól, aby zaprezentował jak bardzo mu na tym zależy. Przyjęcie takiej strategii potrafi być bardzo skuteczne. Rozmówca, który zaangażuje się w rozmowę a tym bardziej przejmie w niej inicjatywę jest zdecydowanie mniej skłonny do nagłego zakończenia rozmowy. A czym dłużej trwa rozmowa tym więcej szans do przekonania, że warto się spotkać i porozmawiać na temat korzyści, jakie może przynieść współpraca.

 

Plan rozmowy

 

Zanim nauczysz się w pełni kontrolować zimne telefony rozpocznij od rozpisania prostego planu rozmowy. Na podstawie bardzo prostego szablonu będziesz bardzo płynnie poruszał się po rozmowie wykorzystując wcześniej przygotowane argumenty dopasowane jednakowo do aktualnych potrzeb rozmówcy jak i do nieruchomości.

 

zimne-telefony-szkolenie nieruchomości

 

Skrypt rozmowy zimnego telefonu

 

Gdy cold calling sprawia jeszcze problemy i jego skuteczność nie jest w pełni zadowalająca to bardzo pomocny jest przykładowy skrypt rozmowy. Pomaga on w pełni zrozumieć strukturę każdego zimnego telefonu. Bardzo często po kilku skutecznych rozmowach, kursant sam potrafi sporządzić taki zdefiniowany, awaryjny skrypt, który może traktować jako asekurację w przypadku, gdyby rozmowa wymykała się spod kontroli.

 

Agenci proszę nie dzwonić

 

Taki komunikat nadal można spotkać przy niektórych ogłoszeniach. I rzeczywiście jest grupa ofert z takim komunikatem, na które do pewnego momentu nie ma sensu się komunikować. Są też takie nieruchomości, które pomimo komunikatu o niedzwonieniu bardzo potrzebują pomocy skutecznego agenta nieruchomości. W takim przypadku odpowiednio przeprowadzony cold calling jak najbardziej ma rację bytu i jest w pełni uzasadniony. Tego typu nieruchomości wbrew pozorom potrafią być łatwe do pozyskania.

 

Cold calling nieruchomości szkolenie

 

Każde, nawet najlepsze szkolenie wpływa na nasze wyniki, jeśli jest wdrożone w życie. I to najlepiej zaraz po ukończeniu kursu. Podobnie jest w przypadku tego szkolenia o zimnych telefonach. Nasz mózg jest świetny, ale niestety dość szybko zapominamy o pewnych rzeczach, które wydają się być tak dobrze zapamiętane, że zostaną z nami na zawsze. Im szybciej wykorzystać techniki przedstawione podczas tego kursu, tym szybciej wejdą one w nawyk a wtedy już do każdego zimnego telefonu będziesz podchodził w sposób pozytywny.

Kurs online w formie wideo. Możesz z niego korzystać w ciągu 5 minut od zaksięgowania płatności. To szkolenie można odbyć zarówno na komputerze, jak i tablecie lub komputerze stacjonarnym. Ważne jest, aby mieć stabilne połączenie z internetem. Pełny dostęp do szkolenia trwa 3 miesiące głównie przez fakt, że w Polsce często zmieniają się przepisy prawne związane z nieruchomościami i pewne zagadnienia mogą wymagać aktualizacji. Przez ten okres możesz przechodzić każdą z lekcji, tyle razy ile potrzebujesz. Takiej możliwości nie ma podczas szkoleń stacjonarnych, dlatego gorąco namawiamy do skorzystania z takiej możliwości, szczególnie dotyczy to tych lekcji, które mogą wydawać się trudne. Powodzenia!

 

199.00 

Tematy

13 Lekcje3h

Zimne telefony w nieruchomościach

O co chodzi zimnymi telefonami?14:45
Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie przez telefon?10:24
Umiejętne mówienie11:20
Tym zbudujesz emocje6:12
Tak przekonasz do spotkania17:54
Co musisz wiedzieć o nieruchomości?12:26
Gdy widzisz zapis „Agenci nieruchomości proszę nie dzwonić!” zrób dokładnie to.9:46
Kiedy najlepiej dzwonić?11:12
Gdy okreslisz ten cel – zrozumiesz zimne telefony8:41
Jak pracować ze skryptem8:56
Plan rozmowy – tego uczą się telemarketerzy22:13
Skrypt zimnego telefonu18:36
Jak zbić najczęstsze obiekcje, odmowy19:57

Oceny i recenzje uczniów

5.0/5
Średnia ocena: 5.00 / 5
Oceniło: 18 uczniów
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
Scroll to Top
blank

ZAPISZ SIĘ NA NASZ NEWSLETTER

Otrzymaj dostęp do niepublikowanych treści i zyskaj
10% rabatu na pierwszy kurs