personal branding

Jak budować markę osobistą w agencji nieruchomości

Marketing nieruchomości – Jak budować markę osobistą w agencji nieruchomości?

Zawód agenta nieruchomości z roku na rok staje się coraz popularniejszy. Dzieje się to za sprawą możliwości zarabiania dużych sum już w pierwszych miesiącach pracy bez konieczności awansowania na kolejne wyższe stanowiska. Sytuacja ta spowodowała, że coraz więcej osób decyduje się na pracę w biurze nieruchomości. Aktualnie jest już tak duża konkurencja, że 90% pośredników nieruchomości musi większość swojej pracy przeznaczać na wykonywanie zimnych telefonów, które bardziej przypominają pracę telemarketera niż agenta nieruchomości. Co zrobić, aby trafić do tej grupy 10% do których klienci sami się zgłaszają? Trzeba zbudować przemyślaną markę osobistą i sprawić, że będziemy polecani. Ogromnym atutem takich poleceń jest to, że będą trafiały za ich pośrednictwem do Ciebie nieruchomości, których jeszcze nie było na rynku. Wartość takiego polecenia liczona jest w dziesiątkach tysięcy złotych. Taką prowizję otrzymasz dzięki każdej transakcji. Jeszcze kilka lat temu, aby zbudować polecany wizerunek specjalisty potrzeba było dużej ilości czasu. Teraz dzięki świadomemu marketingowi można pójść na skróty. Skorzystaj z tej możliwości przed innymi.

Więcej »
Przewiń do góry
newsletter 1 600x400 - Marketing nieruchomości - Jak budować markę osobistą w agencji nieruchomości?

ZAPISZ SIĘ NA NASZ NEWSLETTER

Otrzymuj dostęp do niepublikowanych treści i zyskaj
10% rabatu na dowolny kurs

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zgoda
Privacy Policy