Marketing nieruchomości – Jak budować markę osobistą w agencji nieruchomości?

5.00(4 Ratings)
Wszystkie poziomy
0

O kursie

Marketing nieruchomości – Jak budować markę osobistą w agencji nieruchomości?

Zawód agenta nieruchomości z roku na rok staje się coraz popularniejszy. Dzieje się to za sprawą możliwości zarabiania dużych sum już w pierwszych miesiącach pracy bez konieczności awansowania na kolejne wyższe stanowiska. Sytuacja ta spowodowała, że coraz więcej osób decyduje się na pracę w biurze nieruchomości.

Marketing nieruchomości

Aktualnie jest już tak duża konkurencja, że 90% pośredników nieruchomości musi większość swojej pracy przeznaczać na wykonywanie zimnych telefonów, które bardziej przypominają pracę telemarketera niż agenta nieruchomości. Jest to najprawdopodobniej najmniej przyjemna czynność w zawodzie agenta nieruchomości. Mało kto lubi zimne telefony. Jest to do tego typu problem, że przez tę czynność bardzo dużo zdolnych, obiecujących agentów nieruchomości odpuszcza i rezygnuje z pracy w biurze nieruchomości. Sytuacja momentami jest paradoksalna. W pewnym momencie okazuje się, że w zawodzie zostają Ci, którzy lepiej radzą sobie z telemarketingiem niż z bardziej odpowiedzialnymi i bezpośrednio związanymi z nieruchomościami czynnościami w codziennej pracy. Co zrobić, aby trafić do tej grupy 10% do których klienci sami się zgłaszają?

Marketing osobisty

Trzeba zbudować przemyślaną markę osobistą i sprawić, że będziemy polecani. Ogromnym atutem takich poleceń jest to, że będą trafiały za ich pośrednictwem do Ciebie nieruchomości, których jeszcze nie było na rynku. Wartość takiego polecenia liczona jest w dziesiątkach tysięcy złotych. Taką prowizję otrzymasz dzięki każdej transakcji. Jeszcze kilka lat temu, aby zbudować polecany wizerunek specjalisty potrzeba było dużej ilości czasu. Czas oraz jakość to były naturalne czynniki, które kiedyś budowały personal branding. To jest stara szkoła, ale nadal działa. Teraz w czasach prędkości i niecierpliwości dzięki świadomemu marketingowi można pójść na skróty. Gdy będziemy mieli przemyślany i prawdziwy pomysł na siebie na podstawie, którego zbudujemy strategię to będziemy mieli podstawy do świadomego budowania marki osobistej. Gdy te 2 czynności rozłoży się na czynniki pierwsze, okaże się, że nie jest to trudne i każdy sobie z tym poradzi. Co najważniejsze. Dużo działań będzie wykonywanych z pomysłem a nie z przypadku czy impulsu chwili.

Marketing agenta nieruchomości

Marketing zawodu agenta nieruchomości to bardzo nowa dziedzina. Jednocześnie bardzo silnie rozwijająca się. Analiza aktualnych trendów pokazuje, że czym szybciej się rozpocznie świadomą pracę nad budowaniem marketingu osobistego tym będzie łatwiej. Było kiedyś takie powiedzenie: „Lepiej być pierwszym niż lepszym” Działa to nadal. Czym szybciej się zacznie tym mniejsza bariera wejścia na dany rynek jest. Tak jest w każdej branży. Aktualnie zawód agenta nieruchomości coraz odważniej pojawia się w mediach. W internecie, w telewizji czy netflixie pojawiają się nowe pozycje pokazujące pracę agentów nieruchomości. Co jest ważne. Pokazywane jest to w sposób pozytywny momentami nawet z odrobiną ekskluzywności. Jest to bardzo sprzyjająca sytuacja, aby wykorzystać tę koniunkturę medialną i na popularności całej branży zbudować swój wizerunek.

Marketing nieruchomości w dobie kryzysu

Jeśli stanie się tak, że ekonomia gospodarcza nie wytrzyma aktualnego trendu i nastanie kryzys to specjaliści ze zbudowaną marką osobistą zyskają najwięcej. Zobacz jeśli ktoś z bliskich ma sytuację kryzysową i pilnie potrzebuje dobrego prawnika czy lekarza specjalisty. Robi wszystko, aby dotrzeć do osoby z polecenia, która uważana jest za skuteczną. W takich sytuacjach często koszty są drugoplanowe. Dotyczy to także mechanika samochodowego czy hydraulika. Budowanie marki osobistej wykreowało nawet popularnego do dziś detektywa czy jasnowidza. Dla niektórych te osoby mogą wydawać się trochę abstrakcyjne, momentami zabawne, ale wbrew pozorom bardzo poważne osoby korzystają z ich usług. Doradcy podatkowi byli bardzo niszowi. Niektórzy nawet myśleli, że to księgowi. Wystarczyło, że sytuacja podatkowa w Polsce stała się mniej przyjemna i nagle masa przedsiębiorców przypomniała sobie o nich. Ci, którzy przed tym boomem zbudowali swoją markę – mają zapisy na kilka miesięcy w przód. Z pośrednikami nieruchomości będzie podobnie. Jeśli gospodarka zacznie zwalniać i ludzie będą musieli zamieniać mieszkania kupione w dobrobycie na mniejsze na które będzie ich stać. Nie będą mieli wtedy czasu na sprawdzanie, eksperymentowanie tylko będą dążyli do możliwie szybkiej i wyciągającej ich z chwilowych tarapatów transakcji. Specjaliści mówią, że na krachach, kryzysach się najlepiej zarabia, ale trzeba być specjalistą o którym wiedzą inni.

Skorzystaj z tej możliwości przed innymi.

 

Czego się nauczę?

  • Większe zarobki
  • Więcej zleceń
  • Mniej zimnych telefonów
  • Dostęp do najlepszych ofert

Grupa docelowa

  • Agenci nieruchomości
  • Osoby chcące zostać agentem nieruchomości
Marketing osobisty agenta nieruchomości
499.00 

Tematy

14 Lekcje

Marketing nieruchomości – Jak budować markę osobistą w agencji nieruchomości?

W jakim celu budujemy markę osobistą?11:17
Kim jest Twój klient?17:15
Znajdź swoją idealną grupę docelową10:50
Co komunikować46:41
Jak komunikować?37:30
Gdzie komunikować?29:44
Youtube28:51
Podcast19:24
Facebook34:55
Instagram44:53
Linkedin22:34
TikTok16:25
Strategia marketingowa25:01

Oceny i recenzje uczniów

5.0

Total 4 Ratings

5
4 oceny
4
0 ocena
3
0 ocena
2
0 ocena
1
0 ocena

Ciekawie Pan opowiada

👍

Chyba wideo i tiktok rzeczywiście

Dobra porcja wiedzy

Kurs zawiera

  • Kurs w formie wideo

Wymagania

Udostępnij

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Przewiń do góry
newsletter 1 600x400 - Marketing nieruchomości - Jak budować markę osobistą w agencji nieruchomości?

ZAPISZ SIĘ NA NASZ NEWSLETTER

Bądź na bieżąco z naszymi promocjami i nowościami

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zgoda
Privacy Policy