Kurs online w formie wideo. Szkolenie składające się z 14 lekcji. Ten kurs jest idealny dla osób, które planują na dłużej zostać w zawodzie agenta nieruchomości. Podczas tego szkolenia przejdziesz przez każdy etap budowania marketingu osobistego tak, aby stworzyć idealny i spójny wizerunek agenta nieruchomości. Dzięki tej spójności i strategii wszystkie działania dnia codziennego w łatwy sposób zamienisz w narzędzie do budowania wykreowanego wizerunku. To taka trochę droga na skróty dla osób, które nie chcą czekać wielu lat na budowanie marki w sposób organiczny. Dostęp do kursu otrzymasz w ciągu kilku minut na adres e-mail podany podczas rejestracji.
Zawód agenta nieruchomości z roku na rok staje się coraz popularniejszy. Dzieje się to za sprawą możliwości zarabiania dużych sum już w pierwszych miesiącach pracy bez konieczności awansowania na kolejne wyższe stanowiska. Sytuacja ta spowodowała, że coraz więcej osób decyduje się na pracę w biurze nieruchomości.
Marketing nieruchomości – po co mi to?
Aktualnie jest już tak duża konkurencja, że 90% pośredników nieruchomości musi większość swojej pracy przeznaczać na wykonywanie zimnych telefonów, które bardziej przypominają pracę telemarketera niż agenta nieruchomości. Jest to najprawdopodobniej najmniej przyjemna czynność w zawodzie agenta nieruchomości. Mało kto lubi zimne telefony. Jest to do tego typu problem, że przez tę czynność bardzo dużo zdolnych, obiecujących agentów nieruchomości odpuszcza i rezygnuje z pracy w biurze nieruchomości. Sytuacja momentami jest paradoksalna. W pewnym momencie okazuje się, że w zawodzie zostają Ci, którzy lepiej radzą sobie z telemarketingiem niż z bardziej odpowiedzialnymi i bezpośrednio związanymi z nieruchomościami czynnościami w codziennej pracy. Co zrobić, aby trafić do tej grupy 10% do których klienci sami się zgłaszają?
Marketing osobisty
Trzeba zbudować przemyślaną markę osobistą i sprawić, że będziemy polecani. Ogromnym atutem takich poleceń jest to, że będą trafiały za ich pośrednictwem do Ciebie nieruchomości, których jeszcze nie było na rynku. Wartość takiego polecenia liczona jest w dziesiątkach tysięcy złotych. Taką prowizję otrzymasz dzięki każdej transakcji. Jeszcze kilka lat temu, aby zbudować polecany wizerunek specjalisty potrzeba było dużej ilości czasu. Czas oraz jakość to były naturalne czynniki, które kiedyś budowały personal branding. To jest stara szkoła, ale nadal działa. Teraz w czasach prędkości i niecierpliwości dzięki świadomemu marketingowi można pójść na skróty. Gdy będziemy mieli przemyślany i prawdziwy pomysł na siebie na podstawie, którego zbudujemy strategię to będziemy mieli podstawy do świadomego budowania marki osobistej. Gdy te 2 czynności rozłoży się na czynniki pierwsze, okaże się, że nie jest to trudne i każdy sobie z tym poradzi. Co najważniejsze. Dużo działań będzie wykonywanych z pomysłem a nie z przypadku czy impulsu chwili.
Marketing agenta nieruchomości
Marketing zawodu agenta nieruchomości to bardzo nowa dziedzina. Jednocześnie bardzo silnie rozwijająca się. Analiza aktualnych trendów pokazuje, że czym szybciej się rozpocznie świadomą pracę nad budowaniem marketingu osobistego tym będzie łatwiej. Było kiedyś takie powiedzenie: „Lepiej być pierwszym niż lepszym” Działa to nadal. Czym szybciej się zacznie tym mniejsza bariera wejścia na dany rynek jest. Tak jest w każdej branży. Aktualnie zawód agenta nieruchomości coraz odważniej pojawia się w mediach. W internecie, w telewizji czy netflixie pojawiają się nowe pozycje pokazujące pracę agentów nieruchomości. Co jest ważne. Pokazywane jest to w sposób pozytywny momentami nawet z odrobiną ekskluzywności. Jest to bardzo sprzyjająca sytuacja, aby wykorzystać tę koniunkturę medialną i na popularności całej branży zbudować swój wizerunek.
Marketing nieruchomości w dobie nadchodzącego kryzysu
Jeśli stanie się tak, że ekonomia gospodarcza nie wytrzyma aktualnego trendu i nastanie kryzys to specjaliści ze zbudowaną marką osobistą zyskają najwięcej. Zobacz jeśli ktoś z bliskich ma sytuację kryzysową i pilnie potrzebuje dobrego prawnika czy lekarza specjalisty. Robi wszystko, aby dotrzeć do osoby z polecenia, która uważana jest za skuteczną. W takich sytuacjach często koszty są drugoplanowe. Dotyczy to także mechanika samochodowego czy hydraulika. Budowanie marki osobistej wykreowało nawet popularnego do dziś detektywa czy jasnowidza. Dla niektórych te osoby mogą wydawać się trochę abstrakcyjne, momentami zabawne, ale wbrew pozorom bardzo poważne osoby korzystają z ich usług. Doradcy podatkowi byli bardzo niszowi. Niektórzy nawet myśleli, że to księgowi. Wystarczyło, że sytuacja podatkowa w Polsce stała się mniej przyjemna i nagle masa przedsiębiorców przypomniała sobie o nich. Ci, którzy przed tym boomem zbudowali swoją markę – mają zapisy na kilka miesięcy w przód. Z pośrednikami nieruchomości będzie podobnie. Jeśli gospodarka zacznie zwalniać i ludzie będą musieli zamieniać mieszkania kupione w dobrobycie na mniejsze, na które będzie ich stać. Nie będą mieli wtedy czasu na sprawdzanie, eksperymentowanie tylko będą dążyli do możliwie szybkiej i wyciągającej ich z chwilowych tarapatów transakcji. Specjaliści mówią, że na krachach, kryzysach się najlepiej zarabia, ale trzeba być specjalistą, o którym wiedzą inni.
Skorzystaj z tej możliwości przed innymi. W tej dziedzinie bardzo aktualne jest: „kto pierwszy ten lepszy”
Kurs online w formie wideo. Możesz z niego korzystać w ciągu 5 minut od zaksięgowania płatności. To szkolenie można odbyć zarówno na komputerze, jak i tablecie lub komputerze stacjonarnym. Ważne jest, aby mieć stabilne połączenie z internetem. Pełny dostęp do szkolenia trwa 3 miesiące głównie przez fakt, że w Polsce często zmieniają się przepisy prawne związane z nieruchomościami i pewne zagadnienia mogą wymagać aktualizacji. Przez ten okres możesz przechodzić każdą z lekcji, tyle razy ile potrzebujesz. Takiej możliwości nie ma podczas szkoleń stacjonarnych, dlatego gorąco namawiamy do skorzystania z takiej możliwości, szczególnie dotyczy to tych lekcji, które mogą wydawać się trudne. Powodzenia!