Trylogia skuteczności: Planowanie Ustalanie celów Rozliczanie efektów
Planowanie pracy przez agenta nieruchomości. Wszyscy stratedzy nawołują do pisania planów i oczywiście ich wdrażania. Jest to bardzo ważne gdyż pomaga rozliczyć działania z efektów.
Najczęściej niestety i to zarówno w poziomie indywidualnym jak i firmowym działamy na zasadzie „co ma być to będzie – bądźmy dobrej myśli”. Ustalenie celu w każdym nawet malutkim działaniu pozwala zdobyć poszczególne bazy. U sportowców to wyraźnie widać. Przed sezonem zaczynają budować kondycję, następnie siłę, szybkość, skuteczność, taktykę itd. Jeśli nie będzie kondycji nie wykonamy dobrze taktyki. I bardzo podobnie jest w pracy agenta nieruchomości. Jeśli nasze spotkanie nie wypadnie dobrze – dalsza współpraca nie będzie odbywała się poprawnie. Jeśli fotograf nie zrobi dobrych zdjęć to praca marketingowca może się okazać, że przyniesie odwrotny efekt. Czyli zobaczy nieruchomość bardzo dużo osób, ale zobaczy ją w sposób zły. Pamiętaj, że planowanie pracy to jedna z rzeczy, których nauczysz się przez nasz kurs na agenta nieruchomości.