Sztuczna inteligencja w biurze nieruchomości

Prezentacja nieruchomości – jak się do niej przygotować, aby wypaść lepiej

Prezentacja nieruchomości – jak się do niej przygotować, aby wypaść lepiej

Prezentowanie nieruchomości to pierwszy moment w którym agent nieruchomości może doprowadzić do rezerwacji lub transakcji.

Zanim dojdzie do prezentacji nieruchomości musi być spełnionych wiele czynników – także tych związanych z szeroko rozumianym marketingiem nieruchomości. Marketing jest coraz droższy a w przypadku mniej popularnych nieruchomości nawet w przypadku perfekcyjnie przeprowadzonych działań poprzedzających – prezentacji nieruchomości może być jak na lekarstwo. Jak prezentować nieruchomości, aby podnieść swoje szanse i jeszcze bardziej zaciekawić osoby oglądające? W telewizji prezentowanie nieruchomości najczęściej skoncentrowane jest na omówieniu tego co widz akurat widzi. Często widzi dużo. Prezentowanie nieruchomości to nie tylko omawianie tego co widać. Czasami efekty przynosi skoncentrowanie się na tym czego nie widać. Przedstawiam założenia, którymi kierowałem się prowadząc prezentacje. Gorąco namawiam do przetestowania wybranych punktów jeśli ktoś tego nie stosuje – być może okażą się ciekawą zmianą w dotychczasowych prezentacjach. Powodzenia 🙂

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powiązane artykuly

Scroll to Top

ZAPISZ SIĘ NA NASZ NEWSLETTER

Otrzymaj dostęp do niepublikowanych treści i zyskaj
10% rabatu na pierwszy kurs

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zgoda
Privacy Policy