Promowanie ofert nieruchomości, które agencja posiada w bazie. Bardzo, ale to bardzo istotna czynność.
Niestety tak dużo agencji nieruchomości swoją promocję opiera na abonamentowym wrzucaniu ofert powierzonych im nieruchomości do 20 portali branżowych z których 3 dowożą zapytania. Swój wyróżnik opierają na podbijaniu ich w magicznych porach dnia i nocy. Można jeszcze spotkać się z sytuacją gdzie biura nieruchomości opierają się na zdjęciach nieruchomości otrzymanych od żony właściciela, która właśnie wykonała je najnowszym smartfonem. Co przy takim działaniu ma nas wyróżnić od innych agencji? Co ma nas wyróżnić od właściciela, który w dziedzinie pośrednictwa nieruchomości ma prawo być amatorem? Promocja jest coraz droższa i nie wynika to z tego, że portale branżowe podnoszą ceny swoich usług. Wynika to z tego, że coraz większe rozproszenie naszej uwagi nastąpiło. Tak jak 25 lat temu wystarczyło wrzucić pakiet ofert do środowego dodatku gazety lokalnej i sprawa była załatwiona tak teraz świadoma agencja i coraz częściej agent nieruchomości indywidualnie ma możliwość zrobić to w kilkunastu miejscach. Aby być widocznym w wielu z nich trzeba, albo poświęcić na to dużo konsekwencji i czasu, albo pieniędzy. Ale właśnie za te czynności niedługo rynek będzie chciał płacić agencjom nieruchomości. Ci, którzy zrobią to najlepiej – wygrają. Życzę nam wszystkim jak największej ilości fajnych kanałów dystrybucji ofert bo ogląda się je z przyjemnością.
Kanały wideo nie są jedynym źródłem promowania ofert nieruchomości. Od naszej kreatywności zależy co wyjątkowego wymyślimy. Powodzenia!